+420 511 146 751
KOŠÍK 0 Ks: 0
Partnerské matrace 1 1 zdarma od 5280 Kč. Matrace máme skladem.
DOPORUČUJEME
Matrace Andorra
Matrace ze studené pěny Andorra

Luxusní matrace s rozdílnou tuhostí lehacích ploch. Střed jádra matrace tvoří studené pěny...

od 5 590 Kč

Vítejte v internetovém obchodu i-matrace.cz!

Před nákupem si pečlivě pročtěte nákupní řád. V případě, že jste nenalezli informaci, kterou jste hledali, kontaktujte nás.

Tyto obchodní podmínky (dále jen "obchodní podmíkny") platí pro nákup v internetových obchodech provozovaných společností Akcent 2000 s.r.o. od 4.9.2015.

Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího, kterým je společnost Akcent 2000, s.r.o., se sídlem Sokolovská 1345, 698 01 Veselí nad Moravou, IČ: 49970381, zapsané v OR vedeného Krajským soudem v Brně oddíl C, vložka 13536 dále jen prodávající a kupujícího (zákazník, spotřebitel) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na webové stránce umístěné na internetové adrese www.i-matrace.cz (dále jen „webová stránka“), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen „webové rozhraní obchodu“).


Nedáte na reklamu? Nemáte důvěru v internetové obchody? Rezence našich zákazníků na Heurece
Získali jsme prestižní ocenění OVĚŘENO ZÁKAZNÍKY. Přečtěte si sami recenze našich zákazníků.


1 Výběr zboží a jeho objednání

Z nabídky zboží můžete vybírat několika způsoby. Nejjednodušší je zadání konkrétního typu produktu, pokud jej znáte, do okénka Vyhledat (v pravé horní části obrazovky). Najít správný výrobek přímo pro Vás můžete také procházením menu nebo pomocí parametrického vyhledávání (délka, šířka, výška, potah, do hmotnosti).

Zvolte požadovaný potah a rozměr kliknutím na příslušnou cenu. Dále zvolte počet kusů a vybrané zboží vložte do košíku. Zde vidíte všechny potřebné informace - název zboží, typ potahu, rozměr, váhové zatížení, počet kusů, celkovou cenu bez i s DPH. Pokud již máte v košíku vše, dejte Pokračovat k volbě dopravy a platby a zaškrtněte nabízenou dopravu a typ platby.

  • osobní vyzvednutí na prodejně Akcent 2000 s.r.o., Sokolovská 1345, Veselí nad Moravou, zdarma každý všední den od 9-12 a od 13-17 hodin, v sobotu od 9 - 11 hodin po předchozí dohodě
  • standardní doručení přepravní službou za 153 Kč (včetně DPH). Při ceně objednávky nad 4000 Kč doprava po ČR ZDARMA, pokud není v ceně přepravy na konci objednávky uvedeno jinak.
  • standardní doručení na slovensko přepravní službou za 403 Kč (včetně DPH). Při ceně objednávky nad 7000 Kč doprava po SR ZDARMA, pokud není v ceně přepravy na konci objednávky uvedeno jinak.

Následuje vyplnění správných dodacích a fakturačních údajů. Do políčka Poznámka uveďte případné dotazy a upřesnění týkající se Vaší objednávky.

Předposledním krokem je kontrola všech údajů.

Stisknutím Odeslat objednávku je nákup u konce. Na monitoru se Vám zobrazí evidenční číslo Vaší objednávky a na Vámi zadaný e-mail bude odesláno potvrzení o přijetí objednávky.

Následující pracovní den Vás kontaktujeme s informacemi ohledně dostupnosti a dodání zboží.



2 Převzetí zboží

Při přebírání objednaného zboží se přesvědčte, zda není mechanicky poškozeno a zda odpovídá Vámi objednanému modelu. Podpisem přepravci stvrzujete, že jste zásilku převzali v pořádku a nepoškozenou. Pokud zjistíte závadu, zboží nepřebírejte a na místě s řidičem sepište reklamační protokol. Více informací Vám poskytneme na tel.: 518 323 351



3 Dodání zboží

Termín dodání je závislý na druhu objednaného zboží. V převážné většině případů se pohybuje v rozmezí 5-10 pracovních dnů. Na detailu každého výrobku se zobrazuje textová informace o dostupnosti zboží. Je-li stav Skladem - zboží je reálně na skladě s možností dodání od 24h do 3 dnů.

Prodávající se zavazuje, dle svých možností, v zájmu svém a především s ohledem na zákazníka, snížit dodací lhůtu na nejmenší možnou dobu. V souladu s tím zákazník souhlasí, aby jeho objednávka mohla být v případě potřeby pro účely logistické optimalizace rozdělena do dílčích objednávek dodaných jednou přepravní firmou.



4 Způsob doručení

Zboží zasíláme prostřednictvím přepravní firmy nebo vlastní přepravou po celé ČR a SR. U objednávek v hodnotě nad 4000 Kč vč. DPH nabízíme přepravu pro ČR ZDARMA, (na slovensko nad 7000 Kč ) v opačném případě si účtujeme přepravné ve výši 153 Kč vč. DPH za celou objednávku (na slovensko 407 Kč vč. DPH) , pokud není v ceně přepravy na konci objednávky uvedeno jinak.

Zboží, které máme skladem a je-li objednávka zpracována do 12h, expedujeme obvykle ještě týž den.

Pro okolí sídla provozovny může provozovatel zajišovat dopravu vlastním rozvozem.



5 Možnosti platby

Nabízíme Vám několik možností, jak provést platbu. V případě, že chcete platbu provést v Eurech, uveďte toto do poznámky k objednávce, cena bude přepočítána podle aktuálního kurzu.

  • na dobírku při převzetí zboží
  • osobně v hotovosti při převzetí zboží na prodejně ve Veselí nad Moravou
  • převodem na účet (číslo účtu a variabilní symbol Vám budou sděleny po provedení objednávky)
  • na splátky formou spotřebitelského úvěru společnosti Essox s.r.o. Podmínky nákupu na splátky naleznete zde.

V případě bezhotovostní platby je kupující povinen uhrazovat kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.

Případné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze vzájemně kombinovat.



6 Záruční list, daňový doklad

Záruční doba je 24 měsíců od data prodeje. Veškeré nabízené značky mají servisní zastoupení v ČR, kontakty na ně jsou uvedeny v záručních listech nebo na internetových stránkách výrobců.

V některých případech záruční list nahrazuje prodejní doklad, pokud je tomu tak, pro reklamaci je třeba pouze tento doklad.

Jak postupovat při reklamování zboží se dočtete v sekci Reklamace.


7 Kupní smlouva

Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). Je-li smluvní stranou nikoli spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.).

Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.

Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.

Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.

Odesláním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s nákupním a reklamačním řádem internetového obchodu i-matrace.cz a že s ním souhlasí. Návrhem k uzavření kupní smlouvy je umístění nabízeného zboží dodavatelem na stránky, kupní smlouva vzniká odesláním objednávky kupujícím–spotřebitelem a přijetím objednávky dodavatelem. Toto přijetí dodavatel neprodleně potvrdí kupujícímu informativním e-mailem na zadaný e-mail, na vznik smlouvy však toto potvrzení nemá vliv. Vzniklou smlouvu (včetně dohodnuté ceny) lze měnit nebo rušit pouze na základě dohody stran nebo na základě zákonných důvodů.

Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko „Odeslat objednávku".

Není-li kupujícím spotřebitel, návrhem na uzavření kupní smlouvy je odeslaná objednávka zboží kupujícím a samotná kupní smlouva je uzavřena momentem doručení závazného souhlasu prodávajícího kupujícímu s tímto jeho návrhem.

Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, včetně reklamačního řádu, a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky a reklamační řád je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit.

Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o zboží, a to včetně uvedení cen jednotlivého zboží a nákladů za navrácení zboží, jestliže toto zboží ze své podstaty nemůže být navráceno obvyklou poštovní cestou. Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků . Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.

Prodávající si mimo jiné vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část před uzavřením kupní smlouvy, na základě dohody s kupujícím, v těchto případech: zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží. V případě, že Kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu a k uzavření Kupní smlouvy nedojde.

Na dárky, které jsou poskytovány zcela zdarma, nelze uplatňovat jakákoliv práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy dle platné legislativy ČR.

Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).

Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.



8 Práva z vadného plnění

8.1. Záruční podmínky

V případě osobního odběru zboží je kupující povinen zboží překontrolovat při jeho převzetí a případné zjevné vady je povinen ihned řešit s prodávajícím. Zjevné vady, uplatněné u prodávajícího později, nebudou prodávajícím uznány.

Délka záruční doby se řídí platnými ustanoveními zákona, činí tedy 24 měsíců s výjimkami, stanovenými zákonem. Záruční doba začíná běžet převzetím zboží kupujícím a prodlužuje se o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravně. V případě výměny zboží začíná záruční doba běžet od začátku.

8.2. Uplatnění reklamace

V případě, že kupující objeví na dodaném výrobku během záruční doby vadu, která nebyla způsobena jeho nevhodným používáním, má právo na reklamaci zboží. Tuto reklamaci může uplatnit jednou z následujících možností:

  • osobně v provozovně prodávajícího (nejrychlejší způsob)
  • zasláním reklamace na adresu:

    Akcent 2000 s.r.o.
    Sokolovská 1345
    698 01 Veselí nad Moravou
    nebo e-mail: reklamace@i-matrace.cz

Po obdržení oznámení o závadách prodávající obratem (nejpozději však do pěti pracovních dnů) informuje kupujícího o dalším postupu v závislosti na druhu zboží, především o předpokládané době opravy a způsobu vyřízení reklamace (oprava, výměna, vrácení kupní ceny).

Je vhodné doručit zboží v originálním obalu, příp. v obalu vhodném a dostatečně chránícím daný výrobek. Pro rychlejší vyřízení reklamace je rovněž vhodné, aby byl kupující schopen předložit doklad o koupi.

Je-li závada na zboží opravitelná (většina případů), je oprava provedena bezplatně, v opačném případě bude zboží vyměněno na náklady prodávajícího. Reklamace, včetně odstranění vady, bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak. Náklady na doručení zboží prodávajícímu nese kupující. Náklady na doručení opraveného nebo vyměněného zboží kupujícímu nese prodávající.

 

8.3. Práva z vadného plnění

Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku).

Prodávající odpovídá spotřebiteli, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá spotřebiteli, že v době, kdy spotřebitel věc převzal,

  • má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
  • se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,
  • věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
  • je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
  • věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.

Ustanovení uvedená v čl. 8.3. obchodních podmínek se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.

Nemá-li věc výše uvedené vlastnosti, může spotřebitel požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může spotřebitel požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitel právo na bezplatné odstranění vady. Právo na dodání nové věci, nebo výměnu součásti má spotřebitel i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má spotřebitel i právo od smlouvy odstoupit.

Neodstoupí-li spotřebitel od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu věci, může požadovat přiměřenou slevu. Spotřebitel má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy spotřebiteli působilo značné obtíže.

Dle ust. § 1924 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, kdo má právo podle § 1923, náleží mu i náhrada nákladů účelně vynaložených při uplatnění tohoto práva.

Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.

Spotřebitel je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.

Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit reklamační řád prodávajícího.

8.4. Mimosoudní řešení sporů

V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz

Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.


9 Zakázková výroba

Většina objednávaného zboží není vedena skladem a vzhledem k jeho rozmanitosti – výběr rozměru, barev provedení atd. – je vyráběno na zakázku, tzn. dle přijatých objednávek zákazníků je teprve zadáváno do výroby. Proto je u řady zboží termín dodání 1–6 týdnů. Platí, že pokud je u zboží vzorník, ze kterého si můžete vybrat zboží v různých provedeních – rozměrech, barvách, čalounění, je vyráběno na zakázku. Na zakázkové zboží si vyhrazujeme právo vyžádat si od zákazníka uhrazení zálohy ve výši 30% hodnoty objednávky. Zakázková výroba se nevztahuje na matrace a rošty, pokud se nejedná o atypický rozměr.


10 Odstoupení od kupní smlouvy zákazníkem

Podle § 1829 odst. 1 občanského zákoníku máte jako spotřebitel možnost odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží (v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží). Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě.

Na vybrané zboží prodlužujeme lhůtu pro vrácení zboží na 30 dnů. Více informací o zboží, kterého se to týká naleznete zde.

Před zasláním zboží zpět nás písemně informujte, že žádáte o odstoupení od smlouvy, uveďte číslo objednávky, datum nákupu a číslo účtu pro vrácení peněz. Peníze je možné vrátit též v hotovosti v sídle společnosti nebo na některé z provozoven.

Spotřebitel je povinen prokázat nákup zboží (nejlépe dokladem o koupi). Neposílejte zboží na dobírku. Doporučujeme Vám zboží pojistit.

V případě, že kupující dle přechozích odstavců odstoupí od smlouvy, vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího (kromě částky představující dodatečné náklady na dodání zboží vzniklé v důsledku kupující zvoleného způsobu dodání zboží, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání zboží nabízený prodávajícím) do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal, pokud kupující neurčí jinak. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.

Toto ustanovení zákona nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Spotřebitel v případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14 dní od převzetí plnění, musí prodávajícímu do 14 dnů od odstoupení od smlouvy vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal. Pokud to již není dobře možné (např. v mezidobí bylo zboží zničeno nebo spotřebováno), musí spotřebitel poskytnout peněžitou náhradu jako protihodnotu toho, co již nemůže být vydáno. Pokud je vrácené zboží poškozeno jen částečně, může prodávající uplatnit na spotřebiteli právo na náhradu škody a započíst svůj nárok na vrácenou kupní cenu. Prodávající je v takovém případě povinen vzniklou škodu prokázat. Prodávající spotřebiteli v takovém případě vrací jen takto sníženou kupní cenu.

Do doby převzetí zboží kupujícím je prodávající oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím.

Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.

Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel v souladu s ustanovením § 1837 občanského zákoníku nemá zejména, v případě smluv:

  • o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy,
  • o dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli podnikatele a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy,
  • o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu,
  • o opravě nebo údržbě provedené v místě určeném spotřebitelem na jeho žádost; to však neplatí v případě následného provedení jiných než vyžádaných oprav či dodání jiných než vyžádaných náhradních dílů,
  • o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit,
  • o dodávce zboží, které bylo vyrobeno na zakázku.




11 Zrušení objednávky prodávajícím

V případě, že se zboží již nevyrábí nebo nedodává, nebo se výrazně změnila cena a zákazník změnu neakceptuje, prodávající si vyhrazuje právo na zrušení objednávky. Prodávající si vyhrazuje právo na storno objendávky i v případě, kdy není schopen splnit požadavky zákazníka. Ve vyjímečných situacích si prodávající vyhrazuje právo na storno objednávky bez udání důvodu. Prodávající bez prodlení zákazníka kontaktuje a o nastalé situaci ho informuje.

Pokud již byla část nebo celá objednávka uhrazena, bude částka vrácena zpět způsobem, na kterém se obě strany dohodnou.

Prodávající má právo objednávku stornovat i v případě, že zákazník vyplní chybné nebo neúplné kontaktní údaje.



12 Ochrana osobních dat

Informace o zákaznících jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších dodatků a předpisů. Kupující uzavřením smlouvy souhlasí se zpracováním a shromažďováním svých osobních údajů v databázi prodávajícího po úspěšném splnění smlouvy a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Kupující má právo přístupu ke svým osobním údajům, právo na jejich opravu včetně dalších zákonných práv k těmto údajům. Osobní údaje je možno na základě písemné žádosti zákazníka odstranit z databáze. Osobní údaje zákazníků jsou plně zabezpečeny proti zneužití. Osobní údaje zákazníků dodavatel nepředává žádné další osobě. Výjimku představují externí dopravci, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu, který je nutný pro doručení zboží.


13 Zasílání obchodních sdělení a ukládání cookies

Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího.

Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.


14 Závěrečná ustanovení

Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.

Vyřizování stížností spotřebitelů zajišuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy reklamace@i-matrace.cz. Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího.


Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.

Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.

Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení.


 

15 Kontakt

Akcent 2000 s.r.o.
Sokolovská 1345
698 01 Veselí nad Moravou

IČO: 49970381
DIČ: CZ49970381
Společnost je zapsána v OR vedeného Krajským soudem v Brně oddíl C, vložka 13536

Tel.: 511 146 751 (Po-Pá 8:00-17:00)
Tel.: 518 323 351 (Po-Pá 9:00-17:00, So 9:00-11:00)

Bankovní spojení: 1443256309/0800 Česká Spořitelna

Bankovní spojení IBAN: CZ07 0800 0000 0014 4325 6309 SWIFT: GIBACZPX

Rychlou odpověď na Vᚠdotaz získáte použitím formuláře.

My Vám zavoláme
Zadejte své tel. číslo
Š 2007-2017 I-MATRACE.CZ
Naše obchody

Prodejem nábytku se zabýváme od roku 1991. Navštívit můžete nᚠe-shop s matracemi na Slovensku www.i-matrace.sk nebo nᚠe-shop s nábytkem www.ketyban.cz Výdejní místa máme v Praze, Brně, Ostravě. Nebo můžete navštívit naši kamennou prodejnu.

Webdesign: studioQe
0