DOPORUČUJEME
Matrace Lima, počtvrté produktem roku
Sendvičová matrace Lima

Partnerská sendvičová matrace Lima, dvojí tuhosti. Tato matrace má z každé strany jinou tu...

od 4 189 Kč

Jak reklamovat objednávku?

Při doručení zboží přepravní službou nebo osobním odběru na prodejně, důkladně zkontrolujte, zda zásilka není poškozená.

Reklamace zboží, které bylo poškozeno při přepravě

V případě, že byla zásilka poškozena během přepravy, existují 2 možnosti řešení:

  1. Sepsání škodního zápisu - ve většině případů poškození zboží během přepravy se jedná o poškození obalového materiálu a pošpinění potahu (tedy o snadno opravitelné poškození). V tomto případě doporučujeme sepsat s řidičem škodní zápis, čímž zaručíte, že zboží bylo převzato s výhradami, a následně vypsat poškození a pořídit fotodokumentaci. Tímto postupem se eliminuje možnost dalšího poškození při přepravě (v případě, že by šlo zboží zpět přes přepravní společnost, by mohlo dojít k většímu poškození zboží). Na základě sepsaného škodního zápisu a fotografií řešíme reklamaci přepravy, kdy necháváme vyrobit nový díl, který zasíláme přepravní službou.
    O celém postupu Vás informujeme telefonicky a e-mailem.
  2. Nepřevzetí zboží z důvodu poškození při přepravě

Jak bylo již zmíněno, zákazníkům doporučujeme první variantu, nebo se jedná o rychlejší variantu, při které se navíc eliminuje možnost dalšího poškození zboží.

Reklamace zboží, jehož závada se projevila během užívání

Na veškeré zboží v naší nabídce platí záruka 2 roky, u některých výrobků je záruka prodloužena na 3-10let (vždy uvedeno na faktuře)

Dle nákupního řádu má zákazník právo na reklamaci zboží ve stanovené záruční lhůtě pokud zboží vykazuje závadu, která nebyla způsobena jeho nevhodným používáním.

Postup reklamace

  1. Zašlete e-mail na adresu reklamace@i-matrace.cz s žádostí o reklamaci, kde pro rychlejší vybavení reklamačního řízení uveďte číslo objednávky (případně v příloze zašlete fakturu), popis a fotografie vady. Na základě poskytnutých podkladů Vás informujeme o dalším postupu. Reklamaci lze také poslat poštou na adresu: Akcent 2000 s.r.o., Sokolovská 1345, 698 01 Veselí nad Moravou
  2. Dalším krokem reklamace je zaslání reklamovaného zboží na naši adresu. Zde po posouzení stavu zboží opět dochází k informování zákazníka. V některých případech dochází k návštěvě pracovníka na adrese zákazníka, aby stav reklamovaného zboží posoudil
  3. Na základě zprávy zodpovědné osoby dochází k vyhodnocení reklamace a následným krokům k jejímu řešení


Ke každé reklamaci přistupujeme individuálně, aby byla vyřešena ke spokojenosti všech stran v co nejkratším termínu

My Vám zavoláme
Zadejte své tel. číslo
Š 2007-2024 I-MATRACE.CZ
0